پروژه مروارید مال

درباره پروژه

مجتمع مروارید با مشارکت شهرداری فسا و شرکت پارس رهاب شیبکوه از بزرگترین پروژه های مشارکتی شهرداری های منطقه می باشد.

شرکت پارس رهاب شیبکوه دارای سابقه حداقل ۱۰ ساله در اجرای مجتمع های تجاری موفق در سطح کشور علی الخصوص مناطق جنوب کشور بوده که با بهره گیری از طراحان و مجریان رتبه یک کشور توانسته است نسبت به طراحی و ساخت مجتمع های تجاری و تفریحی موفق و قابل رقابت با بازارهای بزرگ کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام نماید.

طراحی مجتمع مروارید توسط شرکت مهندسین مشاور پی کده که دارای رتبه یک طراحی می باشد صورت گرفته است.

معرفی پروژه مروارید

مجتمع مروارید به دلیل جامع نگری های ویژه در طراحی و ساخت، یکی از منحصر بفردترین مراکز چند منظوره شرق فارس می باشد. طراحان مجتمع مروارید ضمن بهره گیری از آخرین تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان، با ایجاد یک ساختار معماری زیبا و به دور از بخش ها و پیچیدگی های اضافی و همچنین تامین تمام خدمات و امکانات رفاهی مورد نیاز منطقه، سعی داشته اند پروژه ای شاخص و نمونه در سطح کشور طراحی کنند. فرم خاص معماری در کنار نمای گسترده شیشه ای، این بنا را به یک نشانه و المان شهری در منطقه تبدیل می نماید. نمای شیشه ای گسترده در ورودی های مجتمع حسی از عمق و سبکی را معنا می دهد که منعکس کننده شهری بیرونی است. ساختمان به هنگام شب چون فانوسی، اطرافش را روشن نموده و اغواکننده ترین جنبه های خود را نمایان می سازد. هرچند معماری این ساختمان خود به تنهایی کنجکاوی جذابی را به بیننده القا می کند اما نگاه کاملاً متفاوت موجود در این پروژه به مراکز تجاری- اداری با آنچه تا کنون در منطقه وجود داشته، انگیزه ای برای مردم است تا با این مکان آشنا شوند. وجود چندین مرکز تفریحی و سرگرمی شامل سالن شهربازی و سرگرمی های کامپیوتری، کافی شاپ، بیلیارد و … از امتیازات منحصر بفرد این مجتمع محسوب خواهد شد.

طراحي مدرن و همگام با پيشرفته ترين مراكز تجاري اداري روز دنيا در پروژه مورد بحث نه تنها تمامي جذابيت هاي لازم براي يك سرمايه گذاري مطمئن و پربازده را بوجود آورده بلكه از حيث عمران و آباداني شهر و تامين منافع عمومي نيز واجد اهميت مي باشد.

موقعیت مکانی و دسترسی

این پروژه به جهت سهولت در دسترسی دارای ویژگ یهای چشمگیری است. برخی از مهمترین این ویژگیها را به شرح زیر می توان برشمرد :

۴ ورودی مجزا

موقعیت ویژه در شبکه شریان های اصلی شهر: خیابان امام خمینی، چهارراه باغ ملی، جنب باغ ملی و …

   دسترسی آسان مراجعین به تاکسی های آماده نقل و انتقال

طراحی و تامین پارکینگ سرپوشیده در دو طبقه

پروژه چند منظوره مروارید با زيربنايي در حدود ۱۷هزار متر مربع با هدف ايجاد مجموعه اي وسيع در مقياس فرا منطقه اي از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این مجموعه بسیار قابل دسترس بوده و توانائی جذب مخاطبین و مراجعین را از سایر نقاط شهر فسا داراست.

امکانات تفریحی ورزشی پروژه مروارید

امکانات متنوع تفریحی ورزشی مجموعه پروژه مروارید فضای مطبوع و دلچسبی برای مراجعین فراهم می آورد. در سالن هایی مجزای این بخش می توان به مدرنترین و پیشرفته ترین تجهیزات ورزشی و تفریحی و بهترین سرویس های پذیرایی دست یافت.

فضاهای ساختمانی مجموعه

واحدهای تجاری

برج اداری

واحدهای اداری

بانک

پارکینگ

امکانات تفریحی و ورزشی

سالن بیلیارد

شهر بازی

امکانات فروشگاهی و پذیرایی

کافی شاپ

فود کورت

ورودی های مجموعه

در این مجموعه، پنج ورودی در طبقه همکف که هر کدام دارای ویژگیهای خاصی هستند، مراجعین را به داخل ساختمان هدایت میکنند. آنچه در بیرون ساختمان در جهت جذب جمعیت به سمت ورودی ها موثر می باشد، فرم ورودی، عناصر

تشکیل دهنده فضای پیرامونی و گرافیک محیطی آن می باشد.

۱ – ورودی اصلی و ورودی شمالی

در سمت شمال مجموعه، و نبش چهارراه فرمانداری مراجعه کنندگان با عبور از کنار فضای سبز طراحی شده و آبنما به سمت ورودی اصلی در طبقه همکف هدایت شده و پس از آن فضای شیشه ای ورودی با نورپردازی، نصب تابلو و علائم معرفی کننده، آنها را به سمت داخل هدایت می نماید. در این جا به وسیله فر م های متنوع در سقف و بدنه، که با استفاده از فضاهای خالی توسط ویدها خلق شده اند، فضای منحصر بفردی بوجود آمده است.

۲ – ورودی مشرف به باغ ملی

ورود از خیابان اطراف باغ ملی درون ساختمان تغییر فضایی را بوجود می آورد که همراه با وجود عناصر طبیعی همانند گیاه، آب و سنگ است. قبل از درب ورودی، فضای آرام و خوشایندی از فضای سبز بیرونی متاثر از باغ ملی روح تازگی را برای ورود به مجموعه القا خواهد نمود.

۳ – ورودی اداری

جهت سهولت سریع و آسان و کنترل شده طبقات اداری در نظر گرفته شده که مراجعه کنندگان پس از ورود به لابی لوکس اداری به طبقات موردنظر هدایت خواهد شد.

۳ – ورودی پارکینگ

ورود و خروج خودروها در فضای پارکینگ در کوچه جنب شورا در نظر گرفته شده که با هدایت خودروها به فضای پشت مجموعه از هرگونه تجمع و آسیب به شریان اصلی شهر جلوگیری بعمل آمده است.

برج اداری

برج اداری مجتمع مروارید در ضلع جنوب غربی پروژه واقع شده است. دسترسی اصلی برج از نمای جنوبی مجموعه از طریق لابی اصلی ورودی در طبقه همکف می باشد .

با توجه به موقعیت منحصر بفرد مجموعه و سهولت دسترسی و معماری خاص فضاهای اداری این واحدها قابلیت استفاده جهت دفاتر اداری ، وکلا ، شرکت ها و مطب پزشکان را دارا می باشد .